Sunday, February 7, 2010

Olovke gotove...


...na redu je 16 tuseva.

3 comments:

zoran said...

Tusiranje uvijek kratko traje, bravo kralju jos koji sat i gotovo, sad jos samo stampa, pa onaj dosadni dio: promocija, potpisivanje albuma, alkohol, zene, pa dosadni fanovi, pa... :-)
Pozdrav!
Zoka

dzuka said...

jel mogu ja malo prigovarat opet? : )
na sestom kadru, saka ovog momka bi trebala bit krupnija. uperena je prema napred, a i izgledala bi malo vise prijeteci.
iako, tip je ocigledno pickica, jer je zveknuo trebu, a ne tipa.
i taj, sedmi, kadar mi nevalja. njena faca ne otkriva ni tracak boli, a shvung ispod njegove ruke stvara dojam da ju je po sisama opicio, a ne prek face. i ne trebaju ti uopce te crte tu. dosta je da naglasis ovaj sramezljivo naznaceni bljesak gdje se dlan sastao sa njenim licem prije nego su otisli svako na svoju stranu.

maza said...

Pocascen sam sto odvajas vrijeme za analizu i sugestije. Ja svakako namjeravam da kad sve bude gotovo neka stvari da doradim. Moram tako jer sam poceo da radim na Pink Trianglu.